1 July 2014

Summer in the city with Deichmann


Vara, soare, piscina, bronz, o tinuta lejera si evident o pereche de tocuri ♥

Astazi o sa va vorbesc putin despre minunatiile pe care le puteti gasi in magazinele Deichmann. Ei bine, vara aceasta au venit cu o varietate larga de produse: Sandale de vara, cu toc (ca cele alese de mine ♥) sau fara toc, balerini care pot scoate o tinuta din anonimat sau clasici ce preiau conducerea si fac ca orice look sa fie posibil prin detalii care definesc stilul.

Experienta mea a fost una foarte placuta, poate stiti deja de pe Instagram. Am fost in cautarea perechii perfecte pentru o tinuta de vara insa cand am ajuns in magazin pot spune ca m-am pierdut: atat de multe perechi frumoase si toate parca ma strigau. In prima faza, am ales 2 perechi de sandale flats, 2 perechi de adidasi si 2 perechi de sandale minunate cu toc ♥ Insa vag,fiindca nu imi doream sa inteleg ce spune :)) o auzeam pe mama cum spune: " Manuela, abia ai facut curat in dulap si ai o groaza de perechi nepurtate, incearca sa te abtii". Si cum mereu are dreptate, am inceput sa elimin pe rand cate o pereche pana a ramas sa ma decid intre perechea pe care o puteti vedea acum si o pereche similara fara strasuri dar pe negru.
Am stat, m-am gandit, am rugat vanzatoarea sa mi le pastreze cateva ore si am decis sa mergem impreuna sa bem o cafea de la Starbucks. 
Dupa aproximativ o ora, decizia a fost scurta si la obiect: Mama le iau pe amandoua, si asa am si facut.
Astazi am decis sa va arat o idee de purtare a celor crem cu strasuri, care pot spune ca de multe ori le vad asociate numai cu rochii lungi sau chiar pompoase la evenimente speciale.
Ei bine, consider ca am reusit o asociere draguta cu pantalonii scurti de la Persunmall, care by the way ii gasitit la aproximativ 5$ pe site-ul lor si cu un crop top vaporos. Asta denota versatilitatea perechilor de incaltaminte pe care le puteti gasi la Deichmann si ca sa va mai ofer o veste buna, este si perioada reducerilor ♥
Sper sa va placa tinuta compusa de mine pe care am purtat-o intr-una din zilele insorite si fara ploi la un eveniment minunat ce a avut loc la piscina de la Daimon.

Pozele sunt realizate de: Valentin Razvan ( caruia ii multumesc frumos)
Tinuta este compusa din: Sandale: Deichmann, Pantaloni: Persunmall, Geanta: Dasha, Maieu: Bershka, 
Ochelari de soare: Ray Ban, Colier: REEA Boutique












9 comments:

  1. Beautiful look dear!

    www.fashionistastyle1.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You look lovely, my dear. Eu nu am vazut sandalutele astea, cred ca erau mai putine in magazin :D Mi-am ales tenisi turcoaz si ii ador.

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
  3. Beautiful outfit, dear! You look so happy and shiny!
    I love your shoes, they look awesome!

    Kisses,
    www.mfashionhour.com

    ReplyDelete
  4. Love this outfit!! I hadnt seen your blog in so long!! Its great! Keep it up
    xx
    http://www.timeless-look.com

    ReplyDelete
  5. you look so fabulous!!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    ReplyDelete
  6. imi place tinuta.

    ReplyDelete
  7. daniela.clapa@gmail.com
    Jumpsuit

    ReplyDelete
  8. you look so beautiful

    Sally
    http://sallymeetstheworld.blogspot.ca/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)